O nás   Proč vyzrálé   Produkty   Ověření původu masa   Eshop   Kontakt
Vyzrálé hovězí

Vyzrálé hovězí

Dodáváme vyzrálé hovězí BIO maso z plemene Charolais pocházejícího z Francie
ZÁKAZNICKÝ ÚČET
Přihlásit se
Nový zákazník

KATEGORIE




FAQ - Často kladené otázky

Jak dlouho trvá dodání objednaného zboží?
  • U každé jednotlivé položky je uveden předpokládaný termín dodání. Většinu zboží máme přímo na skladě a při objednávce dodáváme nejčastěji do 3 pracovních dnů. Pokud zboží nemáme přímo na skladě, termín dodání je nejčastěji do 2 týdnů. V opačném případě Vás budeme kontaktovat a možný termín dodání zboží Vám upřesníme.
Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?
  • Ano, objednané zboží je možné si osobně vyzvednout v prodejně v Závišicích (viz horním menu / záložka "Kontakt"). V takovém případě je zapotřebí dohodnout se telefonicky nebo emailem.
Jaké jsou způsoby dopravy a cena?
  • V současné době expedujeme zásilky vlastním rozvozem chladícím vozem, Českou poštou, balíkovou službou DPD nebo PPL. Aktuální cena jednotlivých způsobů dopravy je uvedena v horním menu / záložka "Doprava".
Jak se řeší reklamace?
  • V případě, že nejste spokojeni se zakoupeným výrobkem, kontaktujte nás (viz horním menu / záložka "Kontakt"). Nejčastějším způsobem je výměna za nový kus. Pokud výrobek nemáme skladem, můžete si vybrat z naší nabídky výrobek podobných vlastností nebo nárokovat vrácení kupní ceny. Návod jak postupovat v případě reklamace naleznete v horním menu / záložka "Záruka", v případě dotazů nás kontaktujte.
Je možnost vrácení či výměny zboží za jiné?
  • Pokud Vám objednané zboží z různých důvodů nevyhovuje, můžete jej do 14 dnů od zakoupení vyměnit za jiný výrobek či vrátit. Předpokladem je nepoužívané, nepoškozené a originálně zabalené zboží. V takovém případě nás kontaktujte a dohodneme se na dalším postupu.
Jak se vyřizuje má objednávka?
  • Po odeslání objednávky můžete kdykoliv sledovat stav jejího vyřízení. Stačí když se přihlásíte pod své zvolené jméno/heslo a podíváte se do záložky "Objednávky". Zde naleznete předpokládané datum dodání, datum odeslání, číslo balíku a online sledování doručování, výpis Vašich objednávek a také kontakt na obchodníka, vyřizující Vaši objednávku.
Nenašli jste zde odpověď na Vaši otázku?
  • Napište nám nebo zavolejte! Váš dotaz se budeme snažit zodpovědět v co nejkratším termínu. Všechny kontakty naleznete v horním menu / záložka "Kontakt".


TERMÍNY PRODEJE
Termíny prodeje čerstvého masa:
  • 16.2.2018
  • 9.3.2018
Pro objednávku masa ve zvoleném termínu přejděte do eshopu.

VYZRALE-HOVEZI.cz - Prodáváme vyzrálé hovězí maso.

sitemap.xml | All rights reserved © 2018